Sunday, July 10, 2011

Result "GEGO second wave skate competition"


So selepas puas menelaah dan melayan karenah skater-skaters johor akhirnya pada 8 julai 2011, ternyata the jokers semua nampak memang awesome gile. salute kat korang semua sebab sanggup datang dari jauh macam dari tangkak, muar, yong peng dan dari pelusuk yang lain just nak support event organisasi. terima kasih banyak-banyak kami tak tahu nak balas ape dengan korang semua. dan yang paling penting kami organisasi muda-muda lagi dah dapat jejakkan kaki di bangunan iconic johor hehehe..rase terpegun pulak dalam mimpi..sebelum jauh menyimpang ini adalah untuk anda semua.

Result "GEGO second wave skate competition"
- G.O.S (1st Ron Agusan & 2nd Wan No-go)
- Best Run (1st @Ron Agusan, 2nd Fyee No-Go & 3rd Wan No-go)

watak pemenang pada malam tu:
Ron Agusan

Wan No-go

Fyee No-go

tahniah kepada semua pemenang. so next time kalau ade rezeki kite buat lagi, dan kami harap korang yang lain boleh cuba lagi dan jangan malu-malu nak join eh..hehe:)

Orang kuat Organisasi Papan Selaju Johor pada malam tu:
Tulang belakang Organisasi Papan Selaju Johor pada setiap masa:

Credits Photos:

tapi jangan lupe eh, kami da buka pintu so korang jangan malu-malu masuk, hehe bukit timbalan skatepark boleh dimain sejak dari 8 julai sehingga 24 julai 2011 so korang semua bole la main kat atas tu sambil layan art festival punye event sebagai contoh tarian, teater dan etc. tapi tutup jam 12 tengah malam, so ajak la kawan-kawan semua kesana, dengan syarat korang kene la bersopan dan jaga diri ketika diatas sane eh sebab tempat sultan tu..

thanks to our sponsor event pada 8 julai:

tak lupa juga kepada JB art festival kerana beri kami ruang untuk berskate di atas sane.

No comments:

Post a Comment